onsdag 7 april 2010

7 april: Brev från den politiska hatets apostlar

Jag skall i dag återge två inlägg som kommit mig till del senaste tiden. Det första kommer från en känd sverigedemokrat i Kävlinge, tidigare aktiv i vänsterpartiet (ränderna går aldrig ur) och verksam på den tiden i Invandrarverket som tjänsteman.
  Han vidarefordrade den 6 april detta - enligt min mening smaklösa - inlägg från en Sandor Herold i Malmö, 59 vorden:

Från sandberg.kenneth@bredband.net
  Undrar om ni tänker vara närvarande när begravningen av den 78-åriga kvinnan som blev mördad av en av era skyddslingar i Landskrona sker, eller om ni på något annat sätt tänker hedra en mördad gammal svensk kvinna?
  Ni är ju annars ganska kvicka både på att uttala er samt visa hederbetygelser när någon kulturberikare tages av daga.
  Men detta är väl inte så mycket att fästa sig vid.
  Det var ju bara en svensk kärring och ni ser väl det positiva i det hela genom att det nu blir mindre pensionspengar att betala ut.
  Dessa kan ju istället gå till någon tandlös kosovoalbansk eller afghansk kärring som har kommit hit som anhörighetsinvandrare.
  Ingen av er var väl heller på plats under demonstrationerna i Landskrona i måndags, eller..?

Sedan fick jag e-postbrev från hr Ulf Bergström (stavfelen är inte mina, utan hr Bergströms):

Från bergström@orange.fr

Gunnar Andrén
Riksdagen

Salut,
Jag har följt denna tragedi på avstånd då jag bor i Frankrike som till skillnad från Sverige saknar Politiskt Korrekta Apostlar.
Jag (och hela min bekantskapskrets) anser att ni i sveriges riksdag bär huvudansvaret för alla tusentals svenskar som mördats, våldtagits och grovt misshandlats av invandrare som ni genom en helt okontrollerad massinvandring, den största sociala revolutionen i Sveriges historia, genomfört.
En politisk agenda utanför folkets medverkan och som inte har fått diskuteras.
Men det är ju inte så konstigt med en riksdag och en talman som under många år (Birgitta Dahl) hyllade Pol Pot i Kambodja, för att senare tillägga "jag visste ingenting" (jag var verksam i området under hela 70-talet och visste).
Eller en utrikesminister (Sten Andersson) som menade att de baltiska staterna aldrig hade ockuperats av Sovjetunionen.
Eller en fanatiker som Piere Schori som i riksdagen sade om kritiker till svensk invandringspolitik "vi skall jaga dem och straffa dem".
Jag kan ju känna mig trygg i Frankrike gentemot PKA i Sverige och jag delar min gode väns (en känd svensk advokat som nyligen besökt mig) mening att ni är skyldiga till anstiftan till mord genom att ni har inte bara släppt in, beviljat uppehållstillstånd utan också gett medborgarskap till internationella förbrytare som mördat, vålödtagit och lemlästat tiotusentals svenskar.....och fullt medvetet dessutom.
Du kan ju inte vara lyckligt omedveten om all den litteratur som dokumenterat alla dessa missdåd.
Eller Du tillhör kanske den riksdagsmajoritet som endast ser sitt uppdrag som en lukrativ bisyssla utan närvaroplikt?

Ulf F. Bergstrom
Molitg-les-Bains
p.s. En god vän och granne till mig här nere, levde med skyddad identitet eftersom han hade en dödsdom från den svenska arabmaffian. Han hade nämligen vittnat mot en av deras ledare i Stockholms tingsrätt. Han dog i cancer i höstas, ensam och utslagen. Han liksom jag hade sina rötter i Norrland sedan sekler.

- - - -

Man skall vara hövlig varför jag i dag om morgonen, kl. 06.59, svarat (7 april):

Hej Ulf

Roligt att höra från Dig.

Hoppas att Du trivs i Ditt nya hemland och att både myndigheterna och Dina nya landsmän hälsar Dig välkommen och vill att Du skall stanna och inte hotar med att
när som helst kasta ut Dig.

De bästa hälsningar

Gunnar Andrén
PS. Är det slut på kravallerna i Paris förstäder eller fortsätter
oroligheterna "under ytan"? "
2010-04-07


2010-04-06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar