lördag 5 juni 2010

3 juni: En jingle i Vallentuna

Roslagsbanan till Vallentuna - där skall jag vara vid 13-tiden, får nu bra tid på mig efter att ha blivit utkvittad från voteringen.
Gunnel Orselius Dahl, fp-gruppledaren i Vallentuna, skall tillsammans med mig spela in en radiojingle om folkpartiet i Vallentuna för närradiostationen v97. Inspelningsledare är Jörgen Nordström.
Jag har i förväg skrivit ett manus - vi befinner oss i Vallentuna 2020 och jag intervjuar Gunnel om hur det blev efter 2010 års val.
Kul - men varmt.
Jag köper sommarens första glass.

Sedan åker jag Roslagsbanan tillbaka till Stockholm. Plus tunnelbana. Ett tre-timmarsprojekt.
Jag måste hinna först till folkpartiets EU-nämndsmöte, sedan Alliansens EU-nämndsmöte.
Och voteringen klockan 18.

- - -
Jag skall lägga ut jingleln här - om jag klarar det tekniskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar