tisdag 27 september 2011

27 september: Hr Petzäll

Någon kanske minns att jag för några månader sedan hade en intensiv debatt med hr Petzäll ( ), då (sd). Det gällde procenträkning - och det var många som gjorde sig lustig över mitt korrekta sätt att räkna.
Nu har hr Petzäll beslutat byta parti till inget alls.

Det är plågsamt att säga det men jag anser därmed att sd gått stärkta ur denna tragikomiska händelse.
Dock, av allt mitt hjärta till också dem som hånat mig så myckeet:
Jag önskar hr Petzäll, 23 vorden, all framgång i kampen mot sin sjukdom, vilket tablett- och alkoholbruket är. Är man så ung, har man hela livet framför sig. Slarva inte bort det!

1 kommentar:

  1. Så hur räknade du då?

    om jag har tio äpplen, och minskar mitt bestånd med 90%, hur många äpplen har jag då kvar?

    om jag har 10 äpplen, och ökar mitt bestånd med 10%, hur många äpplen har jag då?

    :)

    John, gillar inte heller SD, men undrar hur du räknar?

    SvaraRadera