onsdag 8 februari 2012

7 feb Hängig

Jag vet inte vad redaktören Aschberg säger, men jag känner mig hängig och är därför ganska lite på min arbetsplats och jobbar hemifrån - det blev ju ett helt TV3-program av det för tre år sedan, lögnaktigt i alla avseenden men otroligt slagkraftigt.
Nu undrar jag: Kommer Aschberg och hans kumpaner att göra ett nytt program om att jag inte sjukskriver mig?
Vad händer i riksdagen då?

Svar: Det är plenifri vecka, många är på utrikes resor (utmärkt! kunskap är inget ok att bära) och jag måste konstatera att jag är nog ensam ledamot i riksdagen i den del av ledamotshuset där jag vistas.
Men jag hade tänkt göra annat och det var det som var fel 2008 och som upprörde över tusen personer som skrev arga inlägg mot mig.
Aschberg blev däremot hjälte.
Men med lögnen som vapen står sig även hjältar slätt - ja, så hette Aschbergs medarbetare på TV3 Strix, Slätt - i längden.
Jag är, så snuvig jag är just nu, fortfarande urförbannad på det där reportaget när Richard Slätt försökte få mig att begå försäkringsbedrägeri. Varför utreds inte denna anstiftan till brott?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar