torsdag 11 september 2014

11 september 2014: Min valkampanj 2014

Hur har jag bedrivit min personvalrörelse 2014?
  Jo, som vanligt - och sanningen är att jag, precis som 1998, 2002, 2006 och 2010 då jag också stod som kandidat på partiledarens lista, inte har haft någon personkampanj.
  Min åsikt är att man stöder partiledaren - till dess han eller hon avsetts.
  Men ingen princip utan åsikt.
  Under 2014 ser min personkampanj ut så här: En affisch på ett ställe, uppsatt av goda partivänner.
  Ingen annan broschyr, noll kronor i kostnader, noll kronor i intäkter - men en massa debatter.
  Den som vill kryssa mig kan lägga kandidat 14 på minnet.
  Valet är den 14 september 2014 och folkpartiets valsedel toppas av Jan Björklund.
  Min önskan: Ett gott val.

2 kommentarer:

  1. Du skriver: " Min åsikt är att man stöder partiledaren - till dess han eller hon avsetts."
    Jaha,vad bra. Men ledaren har ju tackat för sig.
    Läge för en knippe Kommer senare inlägg?
    Under tiden läser jag Alliansens hemsida, alltid upp till datum.
    Mvh

    SvaraRadera
  2. Hej Bo
    Roligt att du hör av dig och är välmående.
    Jag vet ju att du önskar livet ur mig men jag är fortfarande vid liv.
    Allt blir inte som man önskar sig, jag förstår din besvikelse över att jag lever ännu.
    GA

    SvaraRadera